top of page

5 vragen waar vrouwen echt op afknappen

Als ergenis van al die vervelende stalkende berichten op Facebook, Tinder en noem zo maar op, heb ik besloten om deze top 5 te maken. Ik hoop dat jullie als vrouwen, mij hierin volledig begrijpen!

1. Die vervelende vraag: ''Waarom is zo'n meisje als jou nog vrijgezel?

Dude, die heb ik vandaag al 10 keer gehoord, denk je dat ik nog antwoord op jou geef?

2. ''Wil jij op de eerste date ook meer als alleen knuffelen of zoenen? ''

Wie zegt dat ik uberhaupt met je ga zoenen? ...

3. ''Heb je ook nog een sexy foto? ''

Vind je al mijn foto's op Facebook dan niet sexy genoeg ?

4. ''Waarom zit je op een datingssite? ''

Omdat ik net als jou wanhopig op zoek ben.. Nou goed?

Irritantie puntjes even met jullie gedeeld. Bedankt voor het lezen, herkenbaar?

Recent Posts
bottom of page